Τι περιλαμβάνει το μάθημα

  1. Εισαγωγή - Πίνακες
  2. Στοίβες
  3. Ουρές και δείκτες
  4. Συνδεδεμένες λίστες
  5. Δένδρα
  6. Γράφοι
  7. Αναζήτηση
  8. Ταξινόμηση
  9. Κατακερματισμός
  10. Τεχνικές αρχείων
  11. Αντικείμενα στη C++
  12. Κληρονομικότητα
  13. Αντικειμενοστρεφής σχεδιασμός με UML
  14. Η βιβλιοθήκη STL
  15. Λίστες στη Lisp
  16. Κατηγορήματα στην Prolog
  17. Παραλληλία στα Windows NT
  18. Οπτικός προγραμματισμός σε Automation Basic
  19. Ανασκόπηση - επανάληψη