Αφού ορίσουμε μια μεταβλητή ως αντικείμενο, πρέπει να καθορίσουμε
και την περιοχή της μνήμης στην οποία θα φυλάσσονται τα πεδία του.
Αυτή μπορεί να είναι:
-  Νέα περιοχή μνήμης οριζόμενη με τη σύνταξη 
        objectVariable = new ObjectType();
 
 Παράδειγμα:
        Point a;
 a = new Point();
 
 
-  Αντιγράφοντας στο συγκεκριμένο αντικείμενο κάποιο άλλο
το οποίο έχει ήδη οριστεί:
Παράδειγμα:
        Point a, b;
 a = new Point();
 b = a;
 
 Στην περίπτωση αυτή, τα δύο αντικείμενα μοιράζονται (share)
την ίδια περιοχή της μνήμης.
Παράδειγμα:
import gr.aueb.dds.BIO;
class Point {
        private int x, y;
        // Return x coordinate
        public int getx() { return x; }
        // Return y coordinate
        public int gety() { return y; }
        // Set coordinate to x, y
        public void setpos(int sx, int sy) {
                x = sx;
                y = sy;
        }
        // Display point coordinates
        public void display() {
                BIO.print("(x=" + x);
                BIO.println(", y=" + y + ")");
        }
        // Test point functionality
        public static void main(String args[])
        {
                Point a, b;
                Point c;
                a = new Point();
                a.setpos(2, 3);
                BIO.println("a.getx()=" + a.getx());
                b = new Point();
                b.setpos(8, 7);
                c = b;
                BIO.print("b=");
                b.display();
                BIO.print("c=");
                c.display();
                c.setpos(66, 100);
                b.display();
        }
}