Αφού ορίσουμε μια μεταβλητή ως αντικείμενο, πρέπει να καθορίσουμε
και την περιοχή της μνήμης στην οποία θα φυλάσσονται τα πεδία του.
Αυτή μπορεί να είναι:
- Νέα περιοχή μνήμης οριζόμενη με τη σύνταξη
objectVariable = new ObjectType();
Παράδειγμα:
Point a;
a = new Point();
- Αντιγράφοντας στο συγκεκριμένο αντικείμενο κάποιο άλλο
το οποίο έχει ήδη οριστεί:
Παράδειγμα:
Point a, b;
a = new Point();
b = a;
Στην περίπτωση αυτή, τα δύο αντικείμενα μοιράζονται (share)
την ίδια περιοχή της μνήμης.
Παράδειγμα:
import gr.aueb.dds.BIO;
class Point {
private int x, y;
// Return x coordinate
public int getx() { return x; }
// Return y coordinate
public int gety() { return y; }
// Set coordinate to x, y
public void setpos(int sx, int sy) {
x = sx;
y = sy;
}
// Display point coordinates
public void display() {
BIO.print("(x=" + x);
BIO.println(", y=" + y + ")");
}
// Test point functionality
public static void main(String args[])
{
Point a, b;
Point c;
a = new Point();
a.setpos(2, 3);
BIO.println("a.getx()=" + a.getx());
b = new Point();
b.setpos(8, 7);
c = b;
BIO.print("b=");
b.display();
BIO.print("c=");
c.display();
c.setpos(66, 100);
b.display();
}
}