Φροντιστηριακή άσκηση
Να υλοποιηθεί σε Java μια κλάση που να παριστάνει αντικείμενα
σε κίνηση με ιδιότητες την αρχική τους θέση και
την ταχύτητά τους στους άξονες x και y και τις παρακάτω μεθόδους:
- void setInitialPosition(double x, double y)
-
Θέτει την αρχική θέση του αντικειμένου.
- void setVelocity(double x, double y)
-
Θέτει την ταχύτητα x, y του αντικειμένου.
- double GetXPosition(int t)
- Επιστρέφει τη θέση x του αντικειμένου κατά τη χρονική στιγμή t.
- double GetYPosition(int t)
- Επιστρέφει τη θέση y του αντικειμένου κατά τη χρονική στιγμή t.
Με βάση το παραπάνω να υλοποιηθεί πρόγραμμα που
- Ορίζει δύο αντικείμενα.
- Για κάθε ένα από τα αντικείμενα ζητάει από το χρήστη την αρχική του θέση,
την ταχύτητά του και ένα χρόνο t και εμφανίζει στην οθόνη τη θέση του κατά το
χρόνο t.
Σημείωση: η θέση κάθε αντικειμένου υπολογίζεται μόνο με βάση την αρχική του
θέση και την ταχύτητά του.
Παράδειγμα:
A1x=6
A1y=12
A1 vx=1
A1 vy=1
t=2
A1x=8 A1y=14
A2x=6
A2y=67
A2 vx=10
A2 vy=10
t=1
A2x=16 A2y=77