Φροντιστηριακή άσκηση

Να υλοποιηθεί σε Java μια κλάση που να παριστάνει αντικείμενα σε κίνηση με ιδιότητες την αρχική τους θέση και την ταχύτητά τους στους άξονες x και y και τις παρακάτω μεθόδους:
void setInitialPosition(double x, double y)
Θέτει την αρχική θέση του αντικειμένου.
void setVelocity(double x, double y)
Θέτει την ταχύτητα x, y του αντικειμένου.
double GetXPosition(int t)
Επιστρέφει τη θέση x του αντικειμένου κατά τη χρονική στιγμή t.
double GetYPosition(int t)
Επιστρέφει τη θέση y του αντικειμένου κατά τη χρονική στιγμή t.
Με βάση το παραπάνω να υλοποιηθεί πρόγραμμα που
  1. Ορίζει δύο αντικείμενα.
  2. Για κάθε ένα από τα αντικείμενα ζητάει από το χρήστη την αρχική του θέση, την ταχύτητά του και ένα χρόνο t και εμφανίζει στην οθόνη τη θέση του κατά το χρόνο t.
Σημείωση: η θέση κάθε αντικειμένου υπολογίζεται μόνο με βάση την αρχική του θέση και την ταχύτητά του.

Παράδειγμα:

A1x=6
A1y=12
A1 vx=1
A1 vy=1
t=2

A1x=8 A1y=14

A2x=6
A2y=67
A2 vx=10
A2 vy=10
t=1

A2x=16 A2y=77