Προγραμματισμός με βάση τα αντικείμενα
- Κάθε αντικείμενο απαρτίζεται από τις τιμές του και τις μεθόδους του.
- Τα αντικείμενα παράγονται από τάξεις (εργοστάσια παραγωγής αντικειμένων)
- Οι τάξεις δομούνται ιεραρχικά και κληρονομούν τα χαρακτηριστικά των
προπατόρων τους.
class σχήμα {
int χρώμα;
void χρωμάτισε(int χρώμα) {
this.χρώμα = χρώμα;
ζωγράφισε();
}
};
class τετράγωνο extends σχήμα {
int x1, y1, x2, y2;
void ζωγράφισε(void) {
line(x1, y1, x1, y2, χρώμα);
line(x1, y1, x2, y1, χρώμα);
line(x2, y2, x1, y2, χρώμα);
line(x2, y2, x2, y1, χρώμα);
}
int εμβαδό(void) {
return (abs(x2 - x1) * abs(y2 - y1));
}
}
class κύκλος extends σχήμα {
int x, y, ακτίνα;
void ζωγράφισε(void) {
circle(x, y, ακτίνα, χρώμα);
}
int εμβαδό(void) {
return (2 * π * ακτίνα * ακτίνα);
}
}